Firmware frissítés

Firmware frissítés menete

  • Frissítés menüből pendrive-ról: (a könnyebbik út, de nem mindig célravezető)
    1. Csomagold ki a ZIP/RAR fájlt és az "install.img" fájlt másold egy pendrive gyökerébe (ne rakd semmilyen mappába). Erre a célra ajánlott egy 1 - 8GB-os, FAT/FAT32-re formázott pendrive használata.
    2. Aztán dugd a pendrive-ot a lejátszó USB csatlakozójába, majd Beállítás - Egyéb - USB frissítés (Setup - MISC - USB upgrade).
    3. A lejátszó automatikusan újraindul és feltelepíti az új firmware-t, ez kb. 3-5 percig tart.
  • AJÁNLOTT: Frissítés a "Restore" gombbal (Ez a módszer használható szintén frissítésre és a rendszer újra flash-elésére is)
    2. Aztán dugd a pendrive-ot a lejátszó USB csatlakozójába.
    3. Kapcsold ki a lejátszót és a készülék jobb oldalán található "Restore" gombot nyomd meg és tartsd lenyomva és kapcsold be újra a lejátszót (ne engedd el a Restore-t!).
    4. Megjelenik a frissítésre figyelmeztető panel, és amikor a panelen megjelenik a "Frissítés" (UPDATE), akkor már elengedheted a Restore gombot, elkezdődik a frissítés.

Megjegyzés: A frissítés alatt ne húzd ki a konnektorból a készüléket és ne nyomd meg a kikapcsoló gombot sem a távirányítón. Miután a frissítés kész, a lejátszó automatikusan újraindul.

Firmware elérhetőségek

Hivatalos firmware changelog

Version 3.0.1.0 (2013. március)
A 2.6.8.0 verzióhoz hasonlóan ennek a verziónak az alap (hivatalos) változata sincs fent az egreatworld oldalán, viszont az nem is létezik sehol, csak custom verzió érhető el a szokásos letöltő helyekről.
Hivatalos infó sincs róla, de a tapasztalatok alapján, akik próbálták, szerintük ezzel sincs minden rendben…
Kezdjük azzal, hogy ezzel a firmware-el elfelejti a valós (frame packing) 3D lejátszási képességeit.

Version 2.6.8.0 (2012. november)
Egyelőre még semmit sem találni róla - még a hivatalos oldalon sincs fent (2012.12.13) -, csak az egreat.ro fórumon lehet letölteni és a fentebb kirakott linken - amit meg az egreatworld fórumán az egyik főszerkesztő tett közzé.
Az egyetlen infó, amit tudni lehet róla, hogy a youtube lejátszási problémára nyújt megoldást.
Ha kiderül valami, pontosítani fogom a leírást.

Version 2.5.6.0 (2012-05-22 update)

  1. Hozzáadva: "külső felirat beállítások automatikus mentése".
  2. Hozzáadva: mms, rtmp médiafolyam lejátszása.
  3. Egyszerűsített főmenü szekció, "kedvenceim" menü törölve, "fájlmenedzser", "zenék", "videók", "képek" áttéve a "lejátszó"-n belülre másodszintű menüként.
  4. Javítva: DVD navigációs menü program listák nem választhatók és nem lejátszhatók.
  5. Hozzáadva: MTS(M2T) videófájlok lejátszása.
  6. Javítva: "nem lehet a hálózathoz csatlakozni néhány online videó lejátszásakor WiFi kapcsolaton keresztül az Android alkalmazás menüben" probléma.
  7. Javítva: "NFS összeomlás vezetékes hálózaton" (nagyon alacsony valószínűségű előfordulás).
  8. PT letöltött fájlok elérési útja átdefiniálva a /tmp/hd0/volumes/HDD/TR_DOWNLOAD/ mappára
  9. Javítva: Összeütközési probléma a "lejátszás folytatása" és az "Auto 3D" között.
  10. Optimalizált 3D filmlejátszás 3D intenzitás beállító párbeszédpanel.
  11. Hozzáadva: "automatikus zenelejátszás rendszerbetöltés után" funkció, és lehetséges a lépkedés az előző / következő zeneszámra a távirányító Previous (P-) / Next (P+) gombjaival.
  12. Hozzáadva: Román nyelv kiválasztva, az alapértelmezett felirat nyelv automatikusan hozzákapcsolva a "Central European"-hez.
  13. Javítva: instabil külső USB vezeték nélküli kommunikáció.

Version 2.2.8.0 (2012-03-20 update)

  1. Javítva: DVD-ISO fájl nem választható ki lejátszásra a DVD navigációs menü listában.
  2. AAC, MP3, M4A hangfájlok lejátszásakor, ha az audió kimenet RAW-ra van állítva, ez a kimenetet az AAC, MP3, M4A hangfájlok audió adatainak dekódolására kényszeríti.
  3. Javítva: WiFi csatlakozási probléma néhány online videó lejátszásakor, " Hálózat nincs csatlakoztatva" üzenet jelenik meg.
  4. Hozzáadva: "Automatikus TV lejátszás rendszerindítás után" funkció, hasonlóan egy set-top-box-hoz, a lejátszó a rendszerindítás után automatikusan a TV programra kapcsol.
  5. Optimalizált LAN használat, amely régebben NFS belépéskor lefagyást okozott.
  6. Módosítva a PT filmletöltések elérési útja, ami a HDD-n a /TR_DOWNLOAD/ mappa.
  7. Javítva: A menü néhány angol szövege "kínaiasított".
  8. Javítva: Probléma a Tencent HD Android alkalmazással, a lejátszás vezetékes LAN-on rendben, viszont WLAN-on keresztül "Hálózat nincs csatlakoztatva" hibaüzenetet okoz.
  9. Javítva: PPTV nem telepíthető az Android-ra.

Version 2.0.1.8 (2012-01-17 update)

  1. Hozzáadva: 3D filmlejátszás mélység beállítás. 3D film lejátszása alatt a távirányítón a "MENU" gombra előugró panelen "Mélység" (depth)-nél a távirányító balra/jobba navigációs gombjaival állítható a mélység.
  2. Hozzáadva: bal/jobb csere a 3D SBS filmek lejátszásánál: nyomj a "MNEU" gombra a távirányítón a 3D filmlejátszás alatt.
  3. Előtelepítve néhány népszerű alkalmazás APK az Android rendszerre. Firmware frissítés után, az Android első indításakor az APK-k automatikusan egyenként feltelepülnek… szóval ez hosszú időt vesz igénybe, a telepítési folyamat kb. 5 percig tart, türelmesen várd meg, ne aggódj…
  4. Hozzáadva: PT Transmission letöltés funkció.
  5. Javítva: néhány BD ISO fájl késlekedés probléma.
  6. Javítva: néhány 3D-ISO fájl nem lejátszható.
  7. Javítva: IP beállítást nem lehet menteni.
  8. Javítva: NFS nem képes kapcsolódni WiFi hálózat alatt.
  9. Hozzáadva: biztonságos kikapcsolás funkció (hardver támogatás szükséges).
  10. Eredeti DVD lemezek támogatása.
  11. A Beállítások - Hálózat - Vezeték nélküli beállításoknál a távirányító TIME SEEK ("nagyító" GOTO) és a ZOOM gombjaival lehet az SSID listát frissíteni.
  12. Hozzáadva: RTD1185 sorozatú készülék távirányító támogatása (az Android szintén vezérelhető ezzel a távirányítóval). Javítva: az RTD1185 sorozatú távirányítón a "BOOKMARK" és a "16:9" gombok nem működnek.
  13. Javítva: az android rendszer csak az OK gomb másodszori megnyomására elérhető.
  14. Javítva: a fájlmenedzser nem tudja teljesen megjeleníteni a fájlt.
  15. Javítva: DVD-ROM/BD-ROM meghajtó csatlakoztatásakor, helytelen üzenetet jelenít meg, az "USB DVD Plug in" helyett a 'BD/DVD/CD driver plug in' jelenik meg.
  16. Javítva: DVD-ROM/BD-ROM csatlakoztatási probléma, USB flash meghajtót kell csatlakoztatni, aztán lemez kiadása.
  17. Hozzáadva: előző/következő léptetési lehetőség a rendszerbetöltés utáni automatikus lejátszás funkcióhoz.
  18. Javítva: cseh/magyar/román OSD beállításakor újraindul a rendszer vagy visszaugrik a főmenübe.
  19. Netflix törölve a prémium alkalmazások közül.
  20. Javítva: lengyel OSD szövegek.
  21. Hozzáadva: török OSD.

Version 2.0.1.0 (2011-12-30 update)

  1. ???
Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License