Hivatalos és "okosított" firmware különbségek

A vizsgált verzió: 2.5.6.0

Mivel először a custom változattal foglalkoztam (vásárlás után első bekapcsoláskor már azt telepítettem egyből a lejátszóra), így a hivatalos firmware szempontjából könnyebb lesz felsorolni a különbségeket (hiányokat).

  • Más boot kép (az eredeti Egreat-es).
  • Főmenüben kevesebb (4) ikon: Alkalmazások, Android, Lejátszó, Beállítás (Megj.: A hivatalos magyar OSD-ben a "Lejátszó" ikonjának felirata kínai nyelvű - hiba…)
  • A "Lejátszó"-n belül vannak a Fájlkezelő, Videók, Zene és Kép indító ikonok.
  • Nincsenek témák, csak a háttérképet lehet változtatni.
  • A főmenü oldalán ("Home" képernyő) a bal felső sarokban van az időjárás infó az aktuális dátummal, de óra nincs. Ide kapcsolódva: az időjárás beállításánál itt elég megadni a város nevét, nem kell weather.com-os kódokkal foglalkozni, mint a custom fw-ben. Ezen kívül nincs lehetőség a bővebb (jelenlegi időjárás, többnapos előrejelzés) megjelenítésre.
  • Természetesen jóval kevesebb alkalmazás áll rendelkezésre, scriptek nincsenek.
  • Nincs internet böngészőből elérhető web-es felület.
  • A kevesebb alkalmazásba az is beletartozik, hogy nincs Jukebox - tehát lemondhatunk a moviesheet-ekről.
Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License