Tapasztalt problémák, furcsaságok

Vagyis itt nem a különböző médiafájlokkal elvégzett tesztekről írok (azokat a teszteket a másik aloldalon megtaláljátok).
Ezen az oldalon az R6S használata során tapasztalt "anomáliákat" próbálom összegyűjteni.

  • Van egy NTFS fájlrendszerű 1TB-os Samsung M2 USB3.0 HDD-m, amit a lejátszóhoz használok. Az USB3.0 host-ra csatlakoztatásnál az esetek egy részénél nem akarja bemountolni a HDD-met (USB2.0-n sosincs ilyen probléma és a pendrive-okkal sincs gondja USB3.0-n).
  • Az előző három pontban leírt probléma nem tudom, mennyire lehet általános. Messzemenő következtetéseket nem akarok levonni, hiszen egyetlen egy fajta HDD-vel (mivel ez az egy van) tapasztaltam ezeket, de a lejátszó NTFS kezelési képességeire gyanakszom, mivel hálózaton keresztül a Win7-ből a lejátszóra csatlakoztatott HDD-n "bányászkodva" (fájlok/mappák másolása, törlése, áthelyezése, stb.) nem jelentkeznek a fenti problémák.
  • Érdekes új lehetőség, hogy nem csak a DVD, hanem már a BD ISO fájlok megnyitásakor is lehetőségünk van választani, hogy a lemezen lévő eredeti menüt (ha van) használhassuk vagy elég a lejátszó "egyszerűsített" menüje (nincs menü, hang és felirat beállítások elérése a távirányító dedikált gombjaival), vagy esetleg csak a böngészővel be akarunk lépni a lemez mappáiba. Hagyományos 2D BD ISO-k esetében nincs semmilyen probléma az eredeti menü használatával. Viszont 3D BD ISO-k esetében azt tapasztaltam, hogy ha a lemezen lévő menüt választom, akkor nincs 3D látvány, a film 2D-ben megy. Furcsa jelenség, de már más fórumon is olvastam róla. Megoldás még nincs - illetve az egyszerűsített menü megoldást kell választani. (Megjegyzés: Amikor még csak keresgéltem új lejátszó után, a Realtek 1186-os chip-el kapcsolatban azt az információt kaptam, hogy nem került bele a BD menüs licensz, ennek ellenére mégis kezeli a BD lemezek menüjét.)
Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License