Időjárás script (Weather V3)

Időjárás script (Weather V3)

(v2.5.6.0)

A scriptet eredetileg egy másik lejátszóra készítették, de az "okosított" firmware készítőinek sikerült az R6S firmware-ébe belerakni.

Alapban Peking (Bejging) van beállítva és a beállításokban (Beállítás - "Egyéb" részen belül) magát a várost közvetlenül nem lehet átírni.
PlayOn!X lejátszó oldala - Weather script rész
A kívánt város időjárását úgy lehet beállítani, hogy a "Weather Station" pontnál az adott város weather.com-os kódját kell megadni (egyébként a Weather Channel-en kívül ezeket a hely azonosító kódokat használja az AOL Weather és a Yahoo! Weather is).

A weather.com oldalról egy kis trükkel kinyerhető a keresett város kódja, de találtam egy kódgyűjteményt. Itt épp a létező magyar városokhoz rendelt kódok találhatók (nem ABC rendben, hanem a kódok szerinti sorban):
http://www.edg3.co.uk/snippets/weather-location-codes/hungary/

Kiegészítés:

A lejátszónak létezik egy webes felülete, ahonnan néhány funkció - köztük az időjárás - menedzselhető. A lejátszónak router-en keresztül kell csatlakoznia a hálózathoz, a PC-n a kedvenc böngésződ címsorába a lejátszó aktuális IP címét kell beírni az eléréshez.
A WEATHER oldalon a "2) Location" résznél adható/kereshető meg a városod (ha létezik hozzá kód), és látszik a jelenleg beállított város.
Ugyanitt a lejátszó az aktuális IP-d alapján kikövetkeztetve kiír egy ajánlott kódot is, de ez nem mindig pontos, mert sok internet szolgáltatónál az IP címed alapján nem mindig beazonosítható a városod, néha csak a szolgáltató központjának címe deríthető ki belőle.

Kis csemege:

Az időjárás script magyarítható - a script weboldaláról lehet letölteni a szerkeszthető default angol szövegfájlt. Lefordítás után át kell nevezni "weather.lang"-ra és fel kell tölteni a lejátszóra:
Windows-ból hálózaton keresztül a legegyszerűbb felmásolni.
Start menü - Futtatás (vagy Win7-ben: Start - a "Keresés programokban és fájlokban") sorba beírni a lejátszó hálózati IP címét ( \\lejátszó_IP_címe ) - ENTER.
A hely, ahová a weather.lang fájlt másolni kell:

root/usr/local/etc/dvdplayer/

Viszont én már elkészítettem egy fordítást, amit mellékeltem is (weather_hu.rar - benne a lefordított weather.lang fájl), meg egy képmentést.
(Látszik, hogy a napok fordítását és a dátumok formátumának megváltoztatását valahol máshol kell megoldani, meg a hosszú ő,Ő sem támogatott…)
El akarom küldeni a script készítőjének is, de egyelőre nem találtam semmilyen elérhetőséget.
Magyar nyelvi fájl: weather_hu.rar
(a főmenüben a sárga gombot nyomva a távirányítón érhető el a következő oldal, ami a mellékelt képen látható)
weather_hu_screenshot.jpg
Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License